Ik zal experimenten uitvoeren in verkennende, quadrofonische, stem-en-elektronica-gebaseerde geïmproviseerde muziekprocessen, waarbij ik werk met uitgebreide stemtechnieken, fonetische niet-semantische zang en asynchrone luspatronen, lo-fi synthesizers, veldopnames en zware delay en galm vervormde texturen. Mijn onderzoek is gebaseerd op de principes van live mixen, de radicale verkenning van frequentieparameters en de dynamische mogelijkheden van niet-gesynchroniseerde geluidsbronnen. In een dergelijke context is het mengpaneel het belangrijkste instrument voor het dirigeren van naast elkaar bestaande, zwevende, gekleurde en contemplatieve emissies van met elkaar verweven tijdfragmenten. Ik ben op zoek naar de gelijktijdigheid van tijden die naast elkaar bestaan, botsen en elkaar veranderen, waardoor bewoonbare gaten ontstaan waar het heden cirkelvormig en grenzeloos wordt in zijn doorschijnende stilte. Tijd als collectief geheugen – niet-lineair, vervuild en dubbelzinnig – wordt opgesplitst in plastische materie voor de onzichtbare geometrie van verwisselbare cirkels die in de mix wervelen en het hier en nu van improvisatie en performance vormen.